Hlavní navigace

Názor ke článku CPC reklama: jak generovat ztrátu snadno a rychle od adamkopp - [1] Mate pravdu, ze jsem se dopustil zjednoduseni a...

  • 22. 1. 2008 1:33

    adamkopp (neregistrovaný)

    [1]
    Mate pravdu, ze jsem se dopustil zjednoduseni a tak se vlastne pozadavky priblizil k systemu cost per action. Jenze zprostredkovatel neni system samotny a v drtive vetsine na sebe prebira treba starost o reklamni text, ktery CPC system zobrazuje. A take jeho cileni na konkretni URL v systemu zakaznika. Moje zkusenost ukazuje, ze je to rozhodujici pro uspech nebo neuspech kampane. Takze CPC odpovidajici by bylo platit zprostredkovateli za PRIVEDENE potencionalni zakazniky, jenze to v zadnem pripade nedelejte, protoze vse jde nastavit tak, ze vam sice privedou kvanta navstevniku, ale ti nic nenakoupi.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).