preboha ziveho, kolko opatrovnikov zdraveho zivota reklamy je tu! ;-)
ved sa nestrachujte, reklama je nieco, co prezije aj biely mor.
stale trpite mylnou predstavou, ze RSS nici vsetko, z coho ziju chudaci autori obsahu. To je kolosalna blbost. A je mi hodne divne, ze to tvrdia ludia, co RSS pouzivaju (alebo aspon mam ten dojem).
Aj v sucasnom najzauzivanejsom modeli (RSS v citacke) sa vsetky bannery, a kazda reklama proste zobrazuje.
A ja si dovolujem tvrdit, ze omnoho viac, pretoze kazdy, kto pouziva citacku a informacie ziskava cez RSS, tak cita omnoho viacej dokumentov na webe - pretoze sa nezapodieva nezaujimavym obsahom ale o to viacej nachadza zaujimaveho.
Keby som nenasiel v RSS citacke tento clanok, tak tiez ho nikdy nenajdem.
Takze by bolo zrejme fajn, pokial by ste REKLAMU nechali tak, aby sa sama prisposobila zmenenym podmienkam.
Napriklad tak, aby dokazala interaktivne sa prisposobit zmenam navykov ludi - napr. ze uvodne stranky webov uz nebudu tak exkluzivne miesta a zasa tematicky obsah nabada k tematickej reklame. No a ze bannery sa nadobro presunu k imidzovym zalezitostiam a prestane uz kazdy druhy trubiroh otravovat "pomozte nam a dajte si na stranku nas banner s odkazom" a napadne ho, ze postaci textovy odkaz, a co lepsie - doporucenie.
Nyní bloguji na jilm.cz.
Přečteno 68 936×
Přečteno 67 624×
Přečteno 57 906×
Přečteno 56 057×
Přečteno 55 880×