Je to už sice trochu ohrané, ale přece - Google opět hýbe s rozhraním svého vyhledávače a náhodným návštěvníkům nabízí inovovaný design. Domnívám se, že bychom se tak už brzy mohli konečně dočkat skutečné změny, ačkoliv se Google zjevně bojí do svého vyzkoušeného konceptu příliš říznout a podobných testů už prováděl hodně. Na druhou stranu většina experimentů nakonec skutečně přinesla nějakou změnu (byť vždy ne identickou s testem) a Google by si nový kabátek zasloužil. Na rozdíl od masivního zvýraznění Google Checkoutu by to byl krok kupředu. Mimochodem v nedávné době s podobnou "funkcí" přišlo Yahoo pod názvem Yahoo PayPal Checkout, také u reklamy zobrazuje nákupní košíček, ovšem pokud prodejce používá Paypal. Ne vždy se však změny povedou, třeba nové rozhraní obrázkového vyhledávání bylo po krátké době staženo a nahrazeno původním pro vlnu nesouhlasu.
Nyní bloguji na jilm.cz.
Přečteno 68 295×
Přečteno 66 988×
Přečteno 57 564×
Přečteno 55 629×
Přečteno 55 501×