Jestli ikony zmizí? Nemyslím si. Spíše se zmenší. Představte si situaci, kdy bude mít Google Checkout celkem 99 % serverů a 1 % mít Google Checkout nebude. Nelze totiž nikdy předpokládat, že budou službu chtít opravdu všichni. Musel by nastat velmi silný tlak uživatelů a jejich odchod ke konkurenci v případě, že internetový obchod nebude službu podporovat.
Domnívám se, že platební metoda hraje určitou roli pro jistou skupinu zákazníků, ale většina je zvyklá na různé možnosti plateb.
Google by teoreticky mohl ověřovat, zda obchod zobrazený v Google AdWords podporuje Checkout. Pokud zjistí, že by zobrazil pod sebou deset ikon, mohl by je vypnout nebo zmenšit. Jenže jakmile se objeví jeden obchod, který službu nepodporuje, musel by Google ikony opět zapnout. To by samozřejmě zmátlo uživatele, který by se začal ptát, proč se jednou ikony zobrazují a jindy jsou naopak vypnuté.
Nyní bloguji na jilm.cz.
Přečteno 68 290×
Přečteno 66 984×
Přečteno 57 560×
Přečteno 55 625×
Přečteno 55 498×