Spravne, dalsich 40% su naklady na obchodnikov, ktory robia osvetu a ucia trh na PPC model. Najvacsi problem PPC modelov v CR je mala znalost tohto obchodneho modelu. To je aj problem, preco vacsina PPC systemov v CR je neuspesnych. Nemaju obchodnu siet, a spoliehat sa len na on-line objednavky, je zatial ceste do zahuby. Nasou strategiou je naucit ludi, ze PPC model je najefektivnejsia forma reklamy a to mozeme urobit najlepsie "face to face". Pripocitajte si dalsie naklady na rozvoj adFOXu a zistite , ze nas zisk nie je o moc vacsi, ako davame webom. Mimochodom 20% je startovacia hladina. Pokial ma web zaujimavy obsah a navstevnost, radi mu dame % vacsie.
Nyní bloguji na jilm.cz.
Přečteno 69 320×
Přečteno 68 203×
Přečteno 58 137×
Přečteno 56 563×
Přečteno 56 092×