Hlavní navigace

Názor ke článku Více jak 60% příjmová závislost online marketingu firmy na jednom klientovi... od pp - Na telefonickém otravování každého firemního telefonního čísla vyrostlo...

  • 13. 1. 2015 12:38

    pp (neregistrovaný) ---.cbcnet.cz

    Na telefonickém otravování každého firemního telefonního čísla vyrostlo Ataxo. Od té doby to jako úspěšný model používají všechny SEO firmy a ty co ne, nerostou. Je to smutné, ale je to tak: agresivní marketing při nabízení nikterak výjimečně přínosné služby je prostě základ.

    Sami bojujete cenou (předpokládám proto ten odkaz na -30%) a současně brojíte proti cenovému podbízení se (správa za 1000,-Kč). To pro mne svědčí, že si neuvědomujete význam své služby v celkovém prostředí: nabízíte pro drtivou většinu firem okrajovou službu, kterou v řádově srovnatelné kvalitě nabízí kde kdo.

    Pro okresní firmičku/živnos­tníčka s obratem pár desítek maximálně stovek tisíc měsíčně je taková cena (tisícovka měsíčně) v podstatě v pořádku. Protože supplementem je dát tu tisícovku do PPC nebo předního zápisu na Firmy.cz a srovnatelný počet zakázek si zajistit takto. Prostě není kam růst.