[6]: Takže ty syllaby:
Úvod do počítačových sítí
Studijní předmět Úvod do počítačových sítí má jako základní předmět daného tematického celku za cíl seznámit studenty především se základními teoretickými východisky tvorby a struktury počítačových sítí, jejich služeb a technických stavebních prvků. Součástí předmětu je též uvedení do základních praktických dovedností při správě sítí.
Operační systémy II – Windows
Studijní předmět navazuje na obecně pojaté základy operačních systémů a zabývá se jedním z nejrozšířenějších používaných systémů osobních počítačů. Předmět přináší teoretické poznatky o struktuře, funkcích a správě tohoto OS a v praktické rovině jsou potřebné dovednosti procvičovány. Předmět Operační systémy III – Windows představuje zároveň východisko pro absolvování předmětu Síťové operační systémy, a to v části týkající se Windows NT, resp. Windows 2000.
Operační systémy III – Linux
Cílem studijního předmětu je seznámení s teoretickými principy systému, který je využíván při komunikaci především v heterogenních počítačových sítích lokálních i rozlehlých a praktické cvičení zaměřené na ovládnutí nezbytného minima dovedností při správě komunikačních uzlů sítí. Student by měl být schopen reagovat na běžné potřeby při správě takových prvků. Studijní předmět je paralelním k předmětu Služby počítačových sítí, neboť tvoří spolu s ním dvojici přibližující strukturu, možnosti využití a správu heterogenních síti, kde představuje Linux základní platformu pro zmíněné užití a strukturní pojetí sítí.
Síťové operační systémy
Studijní předmět Síťové operační systémy je zacílen na vlastní uživatelskou správu síťových operačních systémů Novell Netware a MS Windows 2000 a základy správy serverů s těmito operačními systémy. Spolu se systémem Linux je tak tvořen základ pro správu nejběžnějších, resp. nejšířeji využívaných síťových operačních systémů.
Zde byly evidentně zkopírovány texty z jiného studia, protože například zmiňovaný "Služby počítačových sítí" v plánu není. Pokud někdo chce vyučovat OS a sítě na vysokoškolské úrovni, tak by měl alespoň tušit souvislosti.
… jsem z toho janek
Přečteno 59 619×
Přečteno 57 041×
Přečteno 56 280×
Přečteno 55 901×
Přečteno 53 147×