O českých občanech je známo, že kladně reagují na slevy. Však to všichni známe, v naší společnosti plné nákupních center, středisek, sámošek či večerek není o jakékoliv zboží nouze.
Obchodníci již neví, jak více nám vnutit myšlenku, že to či ono zboží opravdu nutně potřebujeme. Marketingových triků je stále více ale ten nejznámější je zároveň nejúčinnější – SLEVA. Vždyť jen při samotném slovu se nám zvedne adrenalin v těle a chceme vědět, co, kde a kdy nejlevněji koupíme. Naštěstí (nebo naneštěstí?) se technologie a obchodní strategie neustále vyvíjí. A tak jsme se ani nenadáli a najednou jsme v zajetí hromadných slev, které se k nám nezadržitelně nahrnuli a nabízejí nám přece „neodolatelné“ nabídky, v jejichž podtextu je, že kdo nekoupí ten prohloupí. Jak to tedy skutečně je, jsou češi opravdu tak nadšeni pro hromadné nákupy? Společně na to můžeme přijít a zároveň pomůžete k dokončení bakalářské práce, která se zabývá tématem slevových portálů. Prosím neohroženě vstupujte vyjádřit svůj názor na: http://slevoveportaly.nazory.cz/dotaznik.html