Hlavní navigace

Názor ke článku ÚOHS zahájil šetření mobilních operátorů ve věci nespravedlivého účtování od Honza - Vážení. je to dobrá věc, když se někdo...

  • 29. 9. 2010 11:31

    Honza (neregistrovaný) 193.171.142.---

    Vážení. je to dobrá věc, když se někdo postaví za zákazníka a alespoň ztíží dominantnímu poskytovateli služeb uplatňovat vůči zákazníkům předpisy výhodné pouze pro něj. To bylo slávy a reklamy, když se operátoři předháněli v ujištěních, že u nich jsou zákazníci ve výhodě, že se s nimi jedná poctivě. T Mobil pak ale v tichosti, už bez reklamy zavedl do všeobecných podnínek dokonce povinný minimální odběr služby, takže volné minuty se již do následujícího měsíce nepřevádí. Považuji to za tak zásadní změnu, že jsem u T Mobile skončil. Prostě jejich služby již nebudu využivat.