Š rotovné považuji za nesmysl.Točím se kolem aut celý život a tak vidím, jak po R 89 se automobilky snaží krize nekrize znemožnit obchod se staršími auty. Různé dovozní přirážky a cla byla na denním pořádku.Zásadní chyba v představách automobilek je ta, že znemožníme-li obchod s ojetými vozy, budou se kupobat nové. Jde o prachsprostý kalkul jak vyřadit konkurenci. Nejsem zastánce starých aut, ale měli bychom si uvědomit co chceme. Chceme-li se zbavit starých aut, měli bychom maximálně podporovat jejich sešrotování, včetně papírů. Znám případ, kdy majitel auta sešrotoval(rozebral, roztřídil odpad, kovy odevzdal do sběrny zkasíroval peníze, za ty zlikvidoval nekovový odpad a trochu peněz mu zbylo( choval se tržně a ekologicky) Poté šel vrátit papíry a úředník po něm chtěl doklad o ek. likvidaci. Bez todoto dokladu odmítl doklady zrušit.Letos dotyčnému přišlo k uhrazení povinné ručení za neprovozované vozidlo.
Šrotovné ano, ale bez podmínky koupě dalšího auta.Bez sankcí na majitele křápů zahnaných úředníky do kouta. Krize je z nadvýroby a hamižnosti, proto doporučuji automobilkám snížit cenu vozů a ekologům vynýšlet taková pravidla, aby se lidem vyplatilo se ekologicky chovat.Pokud zlikvidujeme nejstarší auta, chudí si koupí lepší ojetiny a ti majetnější si koupí nová i bez dotací.
Tomáš Kapler, specialista v oblasti internetového marketingu, konzultant v oblasti datových sítí a připojení k internetu
Přečteno 141 945×
Přečteno 83 532×
Přečteno 47 565×
Přečteno 37 581×
Přečteno 31 207×