Hlavní navigace

Názor ke článku Šmírujete své zákazníky? od Anonym - OK, a co tedy v praxi? 1) poskytování emailové...

  • 25. 7. 2007 21:07

    Anonym (neregistrovaný)

    OK, a co tedy v praxi?

    1) poskytování emailové schránky (POP či IMAP přístup, ne SMTP)
    To spadá do serverových služeb nebo emailových? Bude stačit ke splnění povinnosti běžný log?

    2) Poskytování webhostingu pro zákazníky.
    Tzn. logovat přístupy na webové stránky hostujících zákazníků? A co pokud půjde o serverhosting? Vždyť tam na dané pc ani nemá hostující firma přístup, musela by nějak snifovat provoz.

    3) Provoz webové služby ve vlastní režii (magazín, e-shop). Stačí log webserveru? Běžně se logují jen GET požadavky, nikoliv HEAD a POST.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).