Začíná mě to docela bavit :-)
[6] "Dominantní hráč ale prostě nemůže a než někdo napíše opět podobnou blbost, tak bych byl rád, kdyby si předtím přečetl onen §11."
Tak četl jsem paragraf $11, je zajímavý a rozhodně podle něj nelze jednoznačně rozhodnout, jak je to vlastně je. Záleží na tom, kdo rozhoduje, né podle jakých zákonů.
Můj názor bez ohledu na paragraf, je ten, že počet vlastních zvýhodněných odkazů na stránce, je minimální. Prostě jeden odkaz na sebe - v pořádku. Kdyby asi Seznam na slovo reality vyhodil 10 odkazů sám na sebe, nebylo by to v pořádku a navíc by sám sobě podkopával nohy, firmy by okamžitě dali výpověď nebo reklamaci. Takže tady problém není.
[6] "Stejný problém byl u Microsoftu když zabudoval explorer a přehrávač, stejný problém byl u Telecomu když zvýhodňoval svou datovou dceřinku, stejný problém byl u AT&T když zvýhodňoval své dceřinky - dodavatele/odběratele atd.. Všichni dostali miliardové pokuty, AT&T byl dokonce rozdělen na několik menších částí atd."
Promiňte ale, tohle nelze porovnávat. Lze to brát pouze jako inspiraci. Každý případ je v úplně jiné oblasti a jedná se o něco jiného, možná vzdáleně podobného. Navíc i v případě Microsoftu, většina lidí asi pochopila rozhodnutí proti němu jako nesprávné (akorát se nemají potřebu k tomu vyjádřit). Naprosto běžně dostávají lidé k něčemu, co si koupí, bonus zadarmo. V případě Microsoftu například Explorer - opět nevidím problém.
Závěr: Když je někdo úspěšný musíme mu zatrhnout tipec, že?
Tomáš Kapler, specialista v oblasti internetového marketingu, konzultant v oblasti datových sítí a připojení k internetu
Přečteno 143 184×
Přečteno 84 278×
Přečteno 47 837×
Přečteno 37 928×
Přečteno 31 452×