[42] Fascinuje mne ta manipulace, kterou předvádíš. Jak jsi přišel na těch 35%? Ty jsi viděl clicklogy? Já tu možnost měl, a možná je dost překvapující, že neplatí automaticky, že křivka je klesající, že na první výsledek kliká nejvíc lidí a pak méně a méně. Mnohokrát se stane, že nejklikavější odkaz je druhý nebo dokonce třetí. Někdy uživatelé rychle za sebou proujdou první 2 - 4 výsledky, aby zjistili, že to co hledají je až páté. Možná si viděl nějaké souhrnné statistiky, ale jak víš, že zrovna pro klíčové slovo reality odpovídají tomuto vzorci? (No nechtěl bych být v tvé kuži, až těch 35% budeš dokazovat u soudu)
Seznam reaguje na slovo reality. Už ale nereaguje na jiné kombinace slov, například "prodej realit", "reality praha", "byty v praze", "prodej bytů", "pronájem bytů","realitní kancelář". Mimochodem, já bych zrovna slovo "reality" do vyhledávače nezadával. Když už, tak "reality praha". Pokud to někdo zadá, tak jen jednou a velice rychle příjde na to, že prodej bytů na opačném konci republiky ho nezajímá.
Ale těší mne, že jsem se nespletl. Opravdu ti nějvětší křiklouni jsou ti, co na Seznamu nejvíc vydělávají. Už proto bych Ivovi poradil, aby se na tohle vykašlal. Seznam je to pro uživatele nikoliv pro podvodníky.
Nechápeš předposlední odstavec? Kdybys nebyl tak neschopnej, takovej domyšlivec a zahleděnec do svých myšlenek, hlava zabedněná, tak by sis zjistil, že si píšeš s člověkem, který se na vyhledávání přímo podílí, a ještě prozradím, že jednu čast téhle funkce jsem sám implementoval. Takže asi musím vědět, jak funguje ne? To dá rozum.
PS: Pokud nějaké techniky Google opustil, tak to nebylo na nátlak veřejnosti, ale čistě z pragmatických důvodů. Ona technika mu nepřinesla očekávaný zisk, nebo dokonce přinesla ztrátu.
PSS: Taky chodím na Sreality. Už kvuli tomu, že většinou obsahují skoro všechny nabídky. Na ostatních serverech většinou najdu to co na Srealitach. A není to kvuli tomu, že by ji Seznam dával ve výsledkách nahoru. Ta služba je prostě dobrá.
Tomáš Kapler, specialista v oblasti internetového marketingu, konzultant v oblasti datových sítí a připojení k internetu
Přečteno 143 184×
Přečteno 84 278×
Přečteno 47 837×
Přečteno 37 928×
Přečteno 31 452×