[29] Tak pod to se podepíši, tento pocit mám také. Přirovnání k hulánství je docela trefné, ponechávání jen pochlebovačných komentářu a mazání článků na ILblog lehce graduje.
Mám takový neblahý pocit, že tu pod sebou někdo řeže větev.
[32] Ano, ano.
Nevím jestli má Ivo informace podobné jako já, ale po analýze chování Seznamu, obrazu veřejného mínění, kde se mmj. hodnotila i mirrors :-)gooogle služeb a jejich názory různých struktur uživatelů ve vztahu značce Seznam bylo rozhodnuto na méně agresivní metodu postupu Google, nechat to tu vyhnít. Převládl názor, že silnější (kdo chce agresivnější) mediální pojetí vstupu na český trh by přineslo jen příklon veřejnosti k české značce pod "hrozbou" okupace Google. Proto ty marketingové aktivity jaké (ne)jsou.
Ach jo. Ivo, vzpamatujte se!
Tomáš Kapler, specialista v oblasti internetového marketingu, konzultant v oblasti datových sítí a připojení k internetu
Přečteno 143 184×
Přečteno 84 278×
Přečteno 47 837×
Přečteno 37 928×
Přečteno 31 452×