[33] seznam nepovažuji za dominantního, seznam je dominantní. 64 % trhu je dominance. Když chce někdo něco prodat na internetu, MUSÍ chtít být na Seznamu a MUSÍ chtít být co nejvýše, jinak přijde o 64 % všech potenciálních zákazníků a fakticky ještě více, protože další v pořadí má 40 % ztrátu a další pidižvíci maj po procentu. V dnešní době to také znamená mu platit za reklamu, protože jinak se těžko nahoru dostanete, takže Seznam na své pozici značně profituje. I kdybyste teď přišel s miliardou Kč a chtěl zvrátit pozici Seznamu, nestačilo by vám to, ostatně ani google s mnoha miliardami dolarů zatím oproti Seznamu nezískal za poslední 2 roky ani procento. U mnoha komodit je Internet už většinovým prodejním kanálem, takže dominance na poli vyhledávání na Internetu ovlivňuje i všechny tyto ostatní obory.
Tomáš Kapler, specialista v oblasti internetového marketingu, konzultant v oblasti datových sítí a připojení k internetu
Přečteno 143 184×
Přečteno 84 278×
Přečteno 47 837×
Přečteno 37 928×
Přečteno 31 452×