[8] Já nechápu, co ti je na tom nepochopitelného. Kdybys na internetu nabízel vyhledávač a ten by lidem lhal, tak je to klamání spotřebitele, protože klient tam přijde, za svou návštěvu "zaplatí" shlédnutím reklamních prvků a dostane výsledek jiný, než by v rámci poctivé soutěže dostal. Jo, kdyby se to nejmenovalo vyhledávač, ale via-IL doporučené stránky, tak to by pak bylo možné.
Ad 2) pokud nekdo je monopolista na trhu, tak se na něj skutečně vztahují přísnější pravidla. Pokud monopolista začne některé soutěžící zvýhodňovat proti jiným (například že od určitýc firem obejdnává něco častěji, nebo jim platí více), tak je to narušení poctivé soutěže a měl by být za to postižen. Zkrátka monopolistu je třeba hlídat v zájmu všech, aby nemohl zneužít svého postavení. Předtav si, kdyby pošta mohla zvyšovat své ceny neomezeně, nebo dodavatel elektřiny by mohl tobě vypnout dodávku, kdykoliv by chtěl - aby mohl dodat zajímavějším zákazníkům než jsi ty. Domnívám se že je to snad snadno k pochopení.
Tomáš Kapler, specialista v oblasti internetového marketingu, konzultant v oblasti datových sítí a připojení k internetu
Přečteno 143 184×
Přečteno 84 278×
Přečteno 47 837×
Přečteno 37 928×
Přečteno 31 452×