Zas az takovy laik taky nejsem, ale to je jedno ;-)
Tak znova, hypoteticka situace:
a) Mam vlastni vyhledavac
b) Neni zadna norma nebo zakon JAK musi vyhledavac radit vysledky, takze to udelam tak jak JA budu mit pocit ze je to nejlepsi.
c) Protoze mam pocit, ze moje dalsi sluzby jsou take velmi dobre, tak pokud se na ne nekdo zepta tak mu je nabidnu jako prvni. Je to naprosto NORMALNI - pokud te oslovi nejaky potencionalni klient tak mu taky reknes 'a nepujdete radsi k XYZ, oni jsou prece jen lepsi nez ja?'. Kdyz pujdu do autosalonu Skody (ktera ma na nasem trhu taky velky podil) a zeptam se jakou bych si mel koupit dodavku, taky me spis nabidnou koncernovy VW nez treba Forda... Poslal bys na ne UHOS???
MOZNA, pokud bych byl na trhu JEDINY, tak bych mohl citit nejake moralni pravo to nedelat a nezvyhodnovat sve projekty. Ale jak nejsem jediny ani omylem! Je tady cim dal silnejsi Google, jsou tady dalsi ceske vyhledavace - a to ze maji mizerny marketing a diky tomu malou pozici na trhu je jejich problem, ne muj.
Navic, vite jiste ze lidem VADI, ze se jim nabizeji nejdrive sluzby Seznamu? Ja z jeho aktivit taky nejsem odvazany, ale BFU tam ma vyhody - podobne ovladani, spolecne prihlasovani ke sluzbam, jista zaruka spolehlivosti a tak.
Tomáš Kapler, specialista v oblasti internetového marketingu, konzultant v oblasti datových sítí a připojení k internetu
Přečteno 143 184×
Přečteno 84 278×
Přečteno 47 837×
Přečteno 37 928×
Přečteno 31 452×