[2] nejde o rozdílné výsledky oproti google, jde o svévolné zvýhodňování část trhu, což si dominantní hráč nemůže dovolit. Pakliže by měl kdokoliv možnost dosáhnout stejné výhody, pak by to bylo zcela v pořádku. P.S.: na zoubek linkfarmám se dívá Seznam sám.
re článek: zamyšlení - je fakt, že i Google takto zvýrazňuje některé své služby, ovšem Google jednak u nás není v dominantním tržním postavení a jedak google tyto výsledky neupřednostňuje. Asi kdyby Seznam svou zvýrazněnou reklamu na sreality umístil na 31. pozici, kam patří podle jeho fulltextu, tak bych v tom problém neviděl.
Hlavně by měl ale Seznam zapracovat na vlastním fulltextu. Třeba na Google je na "reality" na druhém místě a nemusí při tom podvádět.
Tomáš Kapler, specialista v oblasti internetového marketingu, konzultant v oblasti datových sítí a připojení k internetu
Přečteno 143 184×
Přečteno 84 278×
Přečteno 47 837×
Přečteno 37 928×
Přečteno 31 452×