Mně Seznam fulltext až dodnes nevadil (vyjma té propagace realit), nemám sebemenší problém se dostat na jakékoliv klíčové slovo na první stránku, mám cca. 250 klientů a většina z nich je minimálně na jedno své klíčové slovo na prvním místě a na další jsou z většiny na prvních stránkách. Ano, je to obrácený pohled než někoho, koho to neživí, kdo by chtěl, aby výsledky byly opravdu naprosto dokonalé a zobrazovaly opravdu to, co je "nejlepší". Jenže co je nejlepší? Firma, která má dost peněz na to, aby si zaplatila reklamu (a seo je jen forma reklamy) je prostě tou "nejlepší". Reebok nebo Nike nebo Addidas také asi nejsou "nejlepší sportovní oblečení", ale prostě mají tolik prachů, že v podvědomí budou brány jako top značky a tak si zaslouží top výsledky.
Ale když Seznam navzdory svému tvrzení podvádí a umisťuje na první místa své koně, tak je to cesta do pekel, podobně jako Atlas či Centrum. Jde o to, že inzerenti pak vlastně platí svému konkurentovi. V případě Seznamu jde také možná o zneužití dominantního postavení.
Tomáš Kapler, specialista v oblasti internetového marketingu, konzultant v oblasti datových sítí a připojení k internetu
Přečteno 143 187×
Přečteno 84 280×
Přečteno 47 837×
Přečteno 37 932×
Přečteno 31 455×