Hlavní navigace

Názor ke článku Propad ekonomiky? Daně? Pro nás výzva od Flasi - Váš článek zasahuje mnoho oblastí a já doufám,...

  • 16. 12. 2008 11:39

    Flasi (neregistrovaný)

    Váš článek zasahuje mnoho oblastí a já doufám, že ostatních oblastech nepíšete takové hlouposti, jako u autech.
    Že by nejlevnější škodovka byla 2x větší a těžší a žravější než auta z kolínské TPCA je nesmysl a nelze to uhrát ani na nadsázku. Aspoň jste si mohl zjistit, že v Kolíně je TPCA a ne TCPA!
    Já jsem ten poslední, kdo by opěvoval poměr užitku a ceny u Škodovek, ale Škoda je jedna ze značek koncernu VW a koncern VW má portfólio svých modelů velmi podobné, jako ostatní evropští výrobci. Je fakt hezké, že jste si všiml trendu nárůstu zájmu o minivozy, nicméně těžiště zájmu o auta je pořád přesně tam, kde vyrábí Škoda - malá auta, nižší střední a střední třída. Vyklidit pole tam ve prospěch minivozů by znamenalo mnohem větší ztráty, než kterými trpí Škoda v současné době.
    Minivozy z kolínské TPCA sice zažívají i v současné automobilové krizi dokonce nárůst zájmu, ale přesto je to kategorie, která obsadí zlomek trhu (a to ještě pouze trhů bohatých - u nás se prodá zanedbatelná část produkce). Kromě toho koncern TPCA má z globálního hlediska úplně stejné problémy jako VW, takže váši část o autech fakt nechápu.
    A že Škoda ignoruje předělávání starých škodovek na plyn? O jak starých autech mluvíte? No je to fuk, protože polovina jich nejezdí v plynu u žádného modelu. A co by měla jako Škoda dělat? Tohle mají všechny automobilky společné, že maximálně tlačí zákazníky do nových aut. Podporovat lidi v tom, aby si vylepšovali staré modely by jim fakt nepomohlo. Nebo máte ne mysli, že by měla Škoda rovnou vyrábět auta s podporou LPG ve velkém? No to by byla sama proti sobě, protože LPG se vyplácí jenom proto, že se týká zlomku všech aut. Kdyby se LPG začalo používat masově, tak ho nebude dost a cena vyletí vysoko nad cenu benzínu (o zavedení spotřební daně nemluvě).

    Nechcete ten odstavec o autech sundat, abyste "zůstal filozofem"?

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).