Hlavní navigace

Názor ke článku Naše nová korporátní identita (prosím komentáře) od Admin - [8] já nic neprezentuji, tohle je interní pracovní...

  • 9. 9. 2010 13:24

    Admin (neregistrovaný)

    [8] já nic neprezentuji, tohle je interní pracovní dokument, jen jsem chtěl znát názor. Vizitka bude úplně jiná, nicméně ty přechody tam budou. Je jasné že s přechody ten tisk bude dražší ale dneska už to není až tak extrémní rozdíl jako dřív, záleží na technologii tisku a počtu.
    Mc' Donald používá jen emko, nebo občas nějaké krátké (v poměru ku velikosti loga) jednořádkové moto (viz http://images.google.com/images?hl=cs&source=hp&q=mc+donald+logo&btnG=Hledat+obr%C3%A1zky&gbv=2&aq=f&oq=&biw=1218&bih=739). Tady by to muselo být dvouřádkové, přičemž aby se tam vešlo MEDIACENTRUM, tak by to muselo být ohromné, nebo dokonce 3řádkové, když bychom chtěli rozdělit media a centrum, což moc nechceme (grafik to nevěděl, bude ještě připravovat variantu s MEDIACENTRUM na jednom řádku.
    Opravdu si troufnu tvrdit, že 99% log je buď horizontálních, nebo čtvercových, výjimku tvoří snad jen výrobky/firmy, které s ním nepotřebují moc pracovat a stačí jim ho dát na vertikální vývěsní štít. Ostatně viz http://images.google.com/images?hl=cs&gbv=2&biw=1218&bih=739&tbs=isch:1&sa=1&q=logo&aq=f&aqi=g10&aql=&oq=&gs_rfai=

    [9] díky za názor - v tomhle já dám hodně na grafika, je to profík s dvěmi designerskými vysokými školami, takže když říká, že tahle barevnost je nejlepší, tak mu věřím. A jiné kombinace, které jsem viděl opravdu tak zajímavé nebyly. Každopádně barevnost není určitě ještě uzavřená, možná ji upravíme podle toho, jak to bude vypadat na materiálech

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).