Hanko naprosto souhlasím a mám stejnou skušenost . Seznam se snaží vydojit co se dá . Jenom si neuvědomují ,že to nebude mít tak jednoduchý .
Stačí se nad tímto problémem zamyslet jako zákazník který hledá některý produkt . Brzy prohlídne že se mu zobrazují jenom firmy které jsou nějak divně seřazené na první stránce .Také myslím ,že kolem 60% zákazníků požaduje a používá filtr od nejlevnějšího .Jenomže to nejlevnější se nachází pod odkazem " Mysleli jste na něco jiného ?
Zákazník to brzy pozná ,že to co mu dává seznam sežrat je prostě očný klam a bď začne vyhledávat v jiném odkazu (Mysleli jste na něco jiného) anebo a to je více pravděpodobné změní vyhledávač .
Tím bude seznam u konce s dechem protože platící firmy přestanou platit za nic .
Co udělá seznam až bude platit tak kolem 50 firem ? Samozřejmě všichni chtějí být na první místě .... a budeme zase tam kde to bylo před měsícem . Budou muset vymyslet další kulišárnu jak oblafnout lidi ...atd...
Tomáš Kapler, specialista v oblasti internetového marketingu, konzultant v oblasti datových sítí a připojení k internetu
Přečteno 143 359×
Přečteno 84 372×
Přečteno 47 974×
Přečteno 38 076×
Přečteno 31 593×