[23] je přeci úplně jedno jestli má někdo eshop na free serveru nebo za něj platí, nebo jestli je drobný či velký. Když z něj má prachy, tak může platit. Když někdo neplatí, má méně kšeftů. Přijde mi to naprosto spravedlivé a vždy to tak bylo, jen teď ten rozdíl mezi platícími a neplatícími bude ještě větší
[24] no imho je optimální korunu za proklik jen za zboží, kde se mi ta koruna za proklik přinejmenším vrátí. Důležité tedy je tipnout si, u kterých produktů se mi vrátí a u kterých ne. A to je samozřejmě netriviální záležitost, která bude oddělovat zrno od plev. Je to stejné umění, jako vědět v krámě, kterou konzervu mám dát ke vchodu, kterou nahoru do výšky očí, kterou naopak někam dospod.
Když mi ten agregátor s těmi 100 produkty vydělá desetkrát víc než všechny ostatní agregátory dohromady, tak má smysl.
Ad ten milion - já to tak dělám, vy snad ne? Viz třeba http://internet.blog.lupa.cz/chcete-me
Tomáš Kapler, specialista v oblasti internetového marketingu, konzultant v oblasti datových sítí a připojení k internetu
Přečteno 143 359×
Přečteno 84 372×
Přečteno 47 974×
Přečteno 38 076×
Přečteno 31 593×