Hlavní navigace

Názor ke článku Je čas zrušit v denících komentáře od Miloslav Ponkrác - [23] Otázkou třeba je, jestli kritérium Vašich klientů...

  • 19. 10. 2007 9:49

    Miloslav Ponkrác (neregistrovaný)

    [23] Otázkou třeba je, jestli kritérium Vašich klientů je krátkodobý, nebo dlouhodobý zisk - v obou situacích se strategie mohou diametrálně lišit.

    Jinak na první otázku snadno odpovím - mým kritériem při preferenci určitých stránek samozřejmě nejsou prachy Vašich klientů.

    Chtěl jsem napsat, že svět není černobílý, a že jste ve svém článku vlastně nevědomky lhal, nebo diplomaticky řečeno, neuvědomil jste si, a zapomněl jste napsat tu velmi podstatnou věc, že nehodnotíte komentáře z hlediska přínosu čtenářům, ale z hlediska zisku firmy. Pak byste si ušetřil spoustu nedorozumění.

    Jinak svět není černobíllý - není pouze mít, nebo nemít komentáře. Existuje spoustu dalších možností mezi. Já kdybych měl novinky.cz, tak nezavřu komentáře, ale udělám několik opatření pro eliminaci, nebo podstatné snížení braku v komentářích. A řada opatření je s naprosto minimálními náklady.

    To je další nedorozumění, které tu zbytečně vyvoláváte - dáte vůči sobě jenom dvě ostré krajní možnosti - buď mít komentáře, nebo nemít. Ale ony jsou další možnosti - mít komentáře s určitými opatřeními.

    Já osobně opouštím zpravodajské deníky, kde vypli komentáře - a jsou takové české zpravodajské deníky, které jsem četl třeba 2x denně a po vypnutí komentářů se třeba jednou za měsíc podívám, jestli tam něco není a po 10 minutách je opouštím. Právě proto jsem se ptal, jestli je Vaše preference peněz o krátkodobém zisku, nebo dlouhodobém zisku. Já totiž věřím, že krátkodobě se zisk může zavřením komentářů zvýšit, ale otázka je, jestli to není strategie z dlouhodobého hlediska spíše o propadu zisku.