[3] když koukám na televizi a v půlce mi začne hrát reklama, tak se obvykle seberu a odejdu si hrát na počítači. Než se vyblbnu, je po filmu. :-)
Jinak, připadá mi poměrně nešťastné přizpůsobovat se filmovému průmyslu, který má sice sto let zkušeností, ale ve zcela jiných podmínkách. Posledních deset let jde celému slavnému filmovému průmyslu hlava kolem. Chtít se dnes přizpůsobovat filmovému průmyslu, to by bylo jako chtít se přizpůsobovat staroegyptské architektuře: ano, staří Egypťané mají tisíce let zkušeností s architekturou, ale průměrný dnešní uživatel se vám na pískovcové kvádry, hieroglyfy a metr tlusté zdi z vysoka vykašle.
Tomáš Kapler, specialista v oblasti internetového marketingu, konzultant v oblasti datových sítí a připojení k internetu
Přečteno 141 963×
Přečteno 83 536×
Přečteno 47 567×
Přečteno 37 585×
Přečteno 31 208×