Je to stejné jako s motykou - musíte to umět používat, jinak se jen zbytečně nadřete, pokud si rovnou neublížíte. A vzhledem k tomu, že peníze na další vzdělávání učitelů byly seškrtány ve stejném poměru jako na učebnice (je to jedna rozpočtová položka), tak se i tam, kde na elektronické učebnice a potřebný HW dali nějak peníze dohromady, často to všechno používá asi tak, jako kdybyste tu motyku držel za opačný konec.
A že je třeba, aby děti i rozvíjely jemnou motoriku, nejen psaly, ale vůbec dělaly co nejsložitější věci vlastníma rukama, o tom žádná. Rozvíjí to i prostorovou představivost a myšlení vůbec. Ale s používáním elektronických prostředků pro výuku se to dá v pohodě skloubit.
Tomáš Kapler, specialista v oblasti internetového marketingu, konzultant v oblasti datových sítí a připojení k internetu
Přečteno 140 948×
Přečteno 81 706×
Přečteno 47 284×
Přečteno 37 064×
Přečteno 30 760×