Já vidím reklamu na webu jako takový ekvivalent nastaveného klobouku, jaký mívají u nohou položený pouliční komedianti. Když komediant na kolemjdoucí povykuje a opileckým hlasem pořvává, aby mu koukali něco hodit do klobouku, je pochopitelné, že se na něj kolemjdoucí vykašlou a budou ho ignorovat i příště, až bude střízlivý (tj. blokovat i nekonfliktní reklamu)...
Nakonec samozřejmě nastane stav, kdy pouliční komedianti zjistí, že už jim nikdo do klobouku nic nehází (všichni blokují reklamu) a těch pár zažraných členů Armády spásy a Rychlých šípů to nevytrhne. Co se stane pak? Ti lepší začnou hrát za peníze po klubech (předplatné), ti nadšení to budou dělat dál zadarmo jako koníčka, a ti nejhorší se uchlastají k smrti někde za garáží.
Takže co? Takže je v zájmu nás všech, aby se reklama přestala cpát do popředí, řvát z reproduktorů, vyskakovat z monitoru a mlátit čtoucího uživatele přes nos. :-)
Tomáš Kapler, specialista v oblasti internetového marketingu, konzultant v oblasti datových sítí a připojení k internetu
Přečteno 140 960×
Přečteno 81 718×
Přečteno 47 293×
Přečteno 37 079×
Přečteno 30 769×