Hlavní navigace

Názor ke článku MMS od Vodafone - chodí/nechodí? od Radek Zajíc - Vodafone občas má problémy s konfigurací MMS -...

  • 18. 2. 2010 10:52

    Radek Zajíc (neregistrovaný)

    Vodafone občas má problémy s konfigurací MMS - ale u sebe.
    Jednou jsem řešil situaci, že MMS přicházely, ale neodcházely. Člověk si řekne, co je to za blbost, když přichází, tak musí i odcházet, že?

    Ale prostě při odesílání MMSky došlo hned k chybě. Abych vyloučil problém přístroje, měnil jsem simky v telefonech a ta problémová nedokázala odeslat MMSku ani tam, kde moje vlastní simka s MMS problémy neměla.

    Nejdřív jsem tedy zkusil na problémovém účtu MMS deaktivovat. Jenže deaktivace se nepodařila. Nakonec nezbylo než volat na Vodafone...

    No nepřál bych vám vidět to dohadování s operátorem, narazil jsem na kluka, co mi pořád dokola opakoval, že problém není u nich (i když jsem mu popsal, že s mojí simkou všechno funguje, s problémovou simkou jde přijímat a nejde odesílat), vnucoval mi, ať dojdu nechat přehrát firmware v mobilu uživatelky problémové SIM, hrůza, hrůza. Přepojit na nadřízeného mě odmítal, nechat službu techniky deaktivovat a znovu aktivovat taktéž odmítal a pořád si mlel svou. Jak u blbých na dvorečku.

    Pak jsem se naštval a zavolal na infolinku znovu, aby mě spojili s někým schopnějším. Nejhorší bylo vysvětlovat problém operátorce znovu, ta ale pochopila, že to bude spíš problém u nich. Konfiguraci MMS v jejich systémech pak nechala prověřit, deaktivovat a znovu aktivovat a voila - od té doby MMS chodí.

    Takže pokud máte takové problémy, nechte si službu deaktivovat a následně znovu aktivovat. Teď jsem si vyzkoušel poslat MMS z Vodafonu na O2 a zpráva došla do půl minuty.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).