Vodafone občas má problémy s konfigurací MMS - ale u sebe.
Jednou jsem řešil situaci, že MMS přicházely, ale neodcházely. Člověk si řekne, co je to za blbost, když přichází, tak musí i odcházet, že?
Ale prostě při odesílání MMSky došlo hned k chybě. Abych vyloučil problém přístroje, měnil jsem simky v telefonech a ta problémová nedokázala odeslat MMSku ani tam, kde moje vlastní simka s MMS problémy neměla.
Nejdřív jsem tedy zkusil na problémovém účtu MMS deaktivovat. Jenže deaktivace se nepodařila. Nakonec nezbylo než volat na Vodafone...
No nepřál bych vám vidět to dohadování s operátorem, narazil jsem na kluka, co mi pořád dokola opakoval, že problém není u nich (i když jsem mu popsal, že s mojí simkou všechno funguje, s problémovou simkou jde přijímat a nejde odesílat), vnucoval mi, ať dojdu nechat přehrát firmware v mobilu uživatelky problémové SIM, hrůza, hrůza. Přepojit na nadřízeného mě odmítal, nechat službu techniky deaktivovat a znovu aktivovat taktéž odmítal a pořád si mlel svou. Jak u blbých na dvorečku.
Pak jsem se naštval a zavolal na infolinku znovu, aby mě spojili s někým schopnějším. Nejhorší bylo vysvětlovat problém operátorce znovu, ta ale pochopila, že to bude spíš problém u nich. Konfiguraci MMS v jejich systémech pak nechala prověřit, deaktivovat a znovu aktivovat a voila - od té doby MMS chodí.
Takže pokud máte takové problémy, nechte si službu deaktivovat a následně znovu aktivovat. Teď jsem si vyzkoušel poslat MMS z Vodafonu na O2 a zpráva došla do půl minuty.
Přečteno 35 489×
Přečteno 30 640×
Přečteno 26 685×
Přečteno 25 821×
Přečteno 25 476×