[22] - Predstavte si, ze mam SW firmu, ktera ma webovy stranky, kde uverejnuju graf denniho obratu. Jednoho dne si reknu, ze mi to prodavani moc nejde a tak udelam nasledujici: udelam novou verzi programu XX 1.20, rozeslu spam, rozeslu seriozni mail stavajicim zakaznikum, koupim si reklamu na Google, podplatim nejakyho novinare, aby o XX napsal pochvalny clanek a zmenim barvu loga firmy z modre na cervenou. No a ted pride bloger na moje stranky, vidi, ze jsem zmeni barvu loga, podiva se na graf a napise clanek o tom, jak zmena barvy loga zvojnasobi obrat. A pokud mi nekdo napise, ze to je ai blbost, tak mu napisu, at se podiva na graf, ze tam je dukaz.
Stejne odvazny mi prijde i zdejsi clanek. Copak my vime, co krome spamu Tora Technologies podnikla? Nerikam, ze uvedena zmena nemuze byt nasledkem spamu, ale klidne muze byt i zpusobena i necim jinym, proto souhlasim s Ondrou, ze "vámi prezentovaný dopad na tento spam je jen čirá spekulace" a predevsim nepovazuju pohled na graf za dukaz, ze se Ondra myli [6].
Vše je řečeno na www.fuxoft.cz
Přečteno 92 322×
Přečteno 84 279×
Přečteno 41 985×
Přečteno 39 320×
Přečteno 37 283×