Hlavní navigace

Vodafone mě vítá III - Katarze

13. 2. 2006 10:29 (aktualizováno) František Fuka

Toto je třetí pokračování mého dobrodružství s přechodem od Eurotelu k Oskar Vodafone. Přímo navazuje na předchozí dva díly, které najdete zde a zde.

Takže: V úterý se nic nedělo. Žádná SMS nepřišla, na oskar.cz se mi stále zobrazoval stejný stav objednávky. Až ve středu ve 13:56 mi přišla SMS od Eurotelu: „Vazeny zakazniku, identifikace k objednavce na preneseni cisel XXXXXXXXXXX byla uspesna. Proces preneseni cisla pokracuje. Eurotel.“ (Jak jste se dočetli v minulém díle, v Eurotelu mi v pondělí na dva dotazy dvakrát odpověděli, že mi žádnou SMS posílat nebudou a že z jejich strany je přenos hotov.) Současně se můj status na oskar.cz změnil na následující:

Oskar poledne

„Chvilku vydržte“? Nevím, co přesně si kdo představuje pod termínem „chvilka“, ale já počkal přes 30 minut a když se hláška neměnila, zavolal jsem opět na 800 777711. Tam mi řekli, že zatím od Eurotelu nedostali patřičná data, že na to Eurotel má hodinu od schválení přenosu, a že mám zavolat po páté hodině, kdy už to bude určitě vyřešeno.

V 16:47 jsem dostal na mobil další SMS od Eurotelu, která měla přesně stejné znění jako ta ve 13:56! To vypadalo, že se něco děje, a skutečně! Status na oskar.cz se změnil na následující:

Oskar vecer

Počkal jsem raději do 17:30 a pak jsem opět zavolal na Oskarovu linku. Zde mi řekli, totéž, co v půl třetí: Eurotel jim pořád nedodal potřebná data. Mám zavolat ve čtvrtek po deváté ráno, kdy už to určitě bude v pořádku a domluvíme datum přenosu.

Tady mi dovolte malou odbočku ohledně toho, jak funguje Oskarova linka pro přenos čísel: Zavoláte na ni a ozve se vám automat. Následně musíte vyťukat 11 čísel své objednávky, automat vám je přečte, vy potvrdíte, že souhlasí, načež jste zařazeni do fronty a čekáte, až se přihlásí živý operátor. Pokud se operátor dlouho nehlásí a vy zavěsíte, musíte při příštím volání znovu zadávat oněch 11 cifer. Pokud se živý operátor přihlásí, požádá vás, abyste mu nadiktovali své jedenácticiferné číslo objednávky!!! Upozornění, že jsem ho před pár vteřinami vyťukal na svém telefonu, není nic platné.

Ale zpět k hlavní dějové linii: Ve čtvrtek v 9:30 ráno je na oskar.cz stejný status jako ve středu v 16:47. Protože již jsem poučen, ani nezkouším na Oskarovu linku volat. V 10:47 mi prichazi SMS od Oskara: „Prenos vaseho cisla byl schvalen. Do 11 dnu si stanovte datum prenosu. Muzete k tomu vyuzit asistencni linky 800777711, nasich prodejnich mist ci www stranek.“ Juchů!

Zkouším navštívit web a opravdu – Nemožné se stalo skutečností:

Oskar OK

Během pár vteřin po odkliknutí mi přichází SMS od Oskara, že mé číslo bude přeneseno 24.1. mezi půlnocí a šestou ráno. Mám z toho trochu strach. Co když někdo něco špatně přepojí a 24. ledna zjistím, že mi třeba přestalo fungovat topení v celém bytě? Má být dost zima.

Sdílet

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).