Moje vlastni zkušenost: TB->OV:
18.1. 13:30 návšrěva Oskar prodejny, 13:34 SMSkou číslo objednávky
18.1. 13:40 návštěva TB prodejny: "bohužel, máte Twist, my vám to nemůžeme vyřídit, musíte buď na infolinku nebo na www". Znaje kvalitu infolinky pro twistaře, těšil jsem se na horror. Přesto jeden telefonát a ve 14:00 SMS " vaše objednávka byla uvolněna k přenesení"
18.1. 14:32 SMS od OV "přenos vašeho čísla byl schválen, do 11 dní zavolejte 800777711". Byl jsem zrovna u klienta, takže jsem zavolal v 15:45 a v 16:02 SMS "číslo bude přeneseno 24.1."
Infantilní kecy OV mě (zatím) ne*rou, daleko víc mě s*ly SMSky "Vážený zákazníku, abyste mohl čerpat výhody... dobijte...)
A proč přecházím já ? TB má u mě v baráku použitelný signál jen v levém horním rohu půdy , zaplatbůh hned vedle compu a děti se mi se svými Oskary smějou se signálem kdekoliv.
Vše je řečeno na www.fuxoft.cz
Přečteno 90 750×
Přečteno 83 381×
Přečteno 41 194×
Přečteno 36 822×
Přečteno 36 821×