Hlavní navigace

Mají smysl kamenné obchody?

11. 1. 2007 14:16 (aktualizováno) František Fuka

Protože Apple iPhone bude u nás těžko k mání dřív než někdy za rok a můj současný mobil dosluhuje, jsem nucen se poohlédnout po nějakém novém, existujícím modelu.

Za tím účelem jsem se zastavil vetřech pražských obchodech, prodávajících výhradně mobily a položil jsem zdejším prodavačům jednoduchou otázku: „Jaký máte nejlacinější mobil s WiFi?“

Výsledek byl tristní. V jednom obchodě mi doporučili Nokii 9300, ve druhém Sony Ericsson P990i (ani jeden jistě není „nejlacinější“) a ve třetím Nokii E50 bez fotoaparátu, která vypadala slušně a stála pod 8000 Kč, ovšem následně jsem na Internetu zjistil, že nemá WiFi! To by mě zajímalo, jak by se v onom obchodě stavěli k tomu, když bych zkoušel telefon vrátit, protože „vy jste mi tvrdili, že má WiFi“.

Zkusil jsem to v kamenných obchodech, protože se mi nechtělo opět se nořit do internetových katalogů – protože expertem na mobily nejsem a být nechci. Ale ono to opravdu asi jinak nejde.

Teď jsem strávil několik hodin prohlížením internetových obchodů, kde – kromě toho, že tam vidím podrobé informace – mají většinou nižší ceny než v kamenných. Připadá mi, že ty kamenné obchody jsou opravdu dobré jen k tomu, abych se v nich podíval, jak ten telefon fyzicky vypadá a jak přesně je velký vzhledem k mé ruce…

P.S: Jsou (samozřejmě kromě vzhledu) nějaké zásadní rozdíly mezi Nokií E61 a E70? Stránku, která by mi takové srovnání umožnila, jsem nenašel.

Sdílet

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).