Hlavní navigace

Názor ke článku HVB Bank mě nemá ráda od Martin - Mám s HVB osobní zkušnost - velmi negativní....

  • 7. 12. 2006 11:51

    Martin (neregistrovaný)

    Mám s HVB osobní zkušnost - velmi negativní. Převážně nefunkční, ve srovnání s ebankou prehistorický internetbanking je jen malou vadou na kráse. Stěžovat si na něco, co nefungovalo byla jen ztráta času.

    Kdysi jsem si nechal vnutit jejich kreditní kartu a platil své závazky v den splatnosti. A banka mi pak účtovala penále za den prodlení, který potřebovala na převod těch peněz z mého účtu u HVB na jiný účet u HVB! Nakonec jsem kartu přestal používat a obnovenou kartu jsem si nepřevzal. Stará již neplatila, nová ležela v bance a banka ji stoplistovala a za transakci mi naúčtovala 1.500 Kč!

    Ze všeho nejvíc mě ale překvapila neochota a nechuť pracovníků banky. Dokonce i výše postavení úředníci byli hluší k jednoduchým argumentům a obhajovali nesmysly v systému banky. O neochotě pro zákazníka cokoli udělat ani nemluvě.

    Takže rada je jednoduchá a zní: HVB bank se raději vyhněte.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).