Bratrovražedné války pomocí dumpingových cen se musí jednoho dne skončit tím, že jedna ze stran vykrvácí. Není možné, aby Tesco válčilo s Hypernovou o nejlevnější mléko a máslo donekonečna, není možné, aby donekonečna z rádia zněla reklama "Merkjůry márkyt - nejlevnější dlaždice", není možné, aby letecká společnost donekonečna podstřelovala ceny letenek konkurence.
Jednoho dne třeba lidstvo zase pochopí, že za kvalitu se platí. Možná.
Mé jméno je Lukáš Nevosád (@lukasnevosad) a jsem spolumajitelem firmy two bits (@twobits_cz) provozující několik zahraničních portálů o cestování. Přestože se v poslední době věnuji především vývoji, mým velkým koníčkem je internetový marketing.
Přečteno 34 155×
Přečteno 23 419×
Přečteno 18 806×
Přečteno 15 701×
Přečteno 14 133×