[20] "Hry na webu těm z AppStore nekonkurují" - to myslíte vážně? Tak proč řada firem (viz Zynga s Farmville, jak jsem tu byl upozorněn) dělá pro AppStore identické verze svých her, které jinde běží normálně zdarma na webu? Kdejaká malá pitomost, která by se normálně udělala ve Flashi, musí jít přes AppStore. A je jedno, jestli je hra v AppStoru pro koncového uživatele zdarma nebo placená - vývojář musí Applu tak jako tak něco zaplatit. Nebo se pletu?
Mimochodem, Adobe to za žádnou hrozbu nepovažuje. Tedy aspoň pro svoje příjmy. Adobe žije z prodeje vývojářských nástrojů (ne z Flash Playeru). A chystaná verze Flash CS5 bude jednoduše umět kompilovat aplikace nejen do SWF, ale i do nativního kódu iPhonu/iPadu. Takže "flashové" hry tam nakonec stejně budou. Jediné, pro koho to je skutečná hrozba, jsou uživatelé. Protože toto je nehorázně uzavřená platforma.
http://labs.adobe.com/technologies/flashcs5/appsfor_iphone/
(Naopak, Adobe po uvedení CS5 zisky spíše stoupnou, protože lidé budou více kupovat tento tradiční vývojářský nástroj pro Flash, namísto různých konkurenčních nástrojů, které kompilaci pro iPhone umět nebudou. Už jsem nakoupil akcie. :))
Mé jméno je Lukáš Nevosád (@lukasnevosad) a jsem spolumajitelem firmy two bits (@twobits_cz) provozující několik zahraničních portálů o cestování. Přestože se v poslední době věnuji především vývoji, mým velkým koníčkem je internetový marketing.
Přečteno 34 560×
Přečteno 24 183×
Přečteno 19 987×
Přečteno 16 154×
Přečteno 14 505×