Hlavní navigace

Názor ke článku nakvalitní služby UPC od Danka - No zdá se, že UPC zákaznická linka je...

  • 24. 2. 2008 17:22

    Danka (neregistrovaný)

    No zdá se, že UPC zákaznická linka je už pro mě minulostí. Teda, abych byla přesná - na základě jakéhosi automaticky vygenerovaného emailu o nedoplatku za rok 2007 jsem minulý týden volala na zákaznickou linku "Karnevalu", která byla vždy zdarma a kterou jsem měla v minulosti vyzkoušenou a byla s ní spokojená. Tentokrát ovšem vše trvalo nějak "déle" - zhruba 10-15 visím na telefonu a poslouchám trapnou hudbu, než to někdo zvedne... Pak mi slečna vysvětluje cosi o onom nedoplatku, o kterém nic nevím, neboť vše řádně platím a kontroluju... Dopočítá se prazvláštní ceny, kterou prý je třeba uhradit na účet ten a ten do data toho a toho. Záhada. Vrtá mi to hlavou, nedá mi to, a tak volám na zákaznickou linku "Karnevalu" ještě jednou. Naštěstí to zvedne ochotný mladík, který mi vše ohledně údajného "nedoplatku" vysvětlí a který mi nakonec sdělí veselou zprávu, a sice že žádný nedoplatek nemám. HURÁ!!! Raduju se. Ovšem jen do té doby, než mi přijde sms od mého mobilního operátora a já zjišťuju, že jsem během chvilky dvojitého volání na UPC provolala asi tak 200Kč...

    Kde je informace, že zákaznická linka 844111116 už není zdarma? Mám být jasnovidec, abych to zjistila?

    A jaké bylo mé překvapení, když jsem během konverzace s tou milou slečnou na telefonu zjistila, že mé karnevalové číslo smlouvy už nepatí a já mám číslo nové? Prý ho posílali poštou, ale já nic takového ve svých dokumentech, které si řádně zakládám, nemám.

    Co se týče služeb, ZATÍM jsem spokojená, výpadky nějak neregistruju, pokud nějaké jsou. Ovšem s voláním jsem nadobro skončila. Už se těším, až si budu moci o dalším problému ZAMAILOVAT S AUTOMATEM.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).