Hlavní navigace

Názor ke článku PR článek, spot, život? od petr_p - Tak jsem ten článek přečetl znovu. Na podruhé...

  • 6. 6. 2008 10:38

    petr_p (neregistrovaný)

    Tak jsem ten článek přečetl znovu. Na podruhé zas tak špatně nevypadá, našel jsem tam i nějaké informace. Ale uvědomil jsem si, co mi tam přesně vadí.

    Jsou to nepodložená tvrzení, často velmi silně subjektivní povahy stylu „unikátní“, „skutečně špičkově pokročilý“ a vším prostupující „snadný“. Autor se totiž neobtěžoval vysvětlit proč. Toto jsou znaky reklamních textů, které se snaží navodit kladný vztah k výrobku nezaložený na rozumovém zdůvodnění.

    Pokud takto vypadá běžná recenze programu, tak musím říci, že takové recenze mi, jako zákazníkovi, jsou k ničemu. Argumentace postavená na nepřenositelném zážitku je totiž zbytečná.