Hlavní navigace

Názor ke článku Proč si klienti nerozumí s dodavatelem jejich software aneb jak poznat problémovou zakázku (I. díl) od Petr Ocásek - [10] Tak se vším uvedeným souhlasím. (Ono je...

  • 22. 4. 2008 10:23

    Petr Ocásek (neregistrovaný)

    [10] Tak se vším uvedeným souhlasím. (Ono je to tak, že když jdeš dlouhodobě první naznačenou možností, tak máš možná práci, ale moc tě nebaví, děláš to co chtějí klienti a jak to chtějí klienti - což tvojí firmu i tvé nabízené řešení často posouvá směrem, kde ho chtějí mít klienti a ne směrem, kde bys ho jednou rád viděl ty).

    Ale stejně dobře zvládnout variantu 2 je taky umění :) Stejně ti často ten klient do finálního grafického vzhledu mluví, a žádná argumentace nepomůže. Stejně má občas problémy pochopit, že když v průběhu projektů rozšíří zadání, tak to bude stát víc nebo trvat déle. Atp.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).