Hlavní navigace

Názor ke článku Proč si klienti nerozumí s dodavatelem jejich software aneb jak poznat problémovou zakázku (I. díl) od Petr Ocásek - Yano, je to jistě jedna z možných cest,...

  • 20. 4. 2008 12:37

    Petr Ocásek (neregistrovaný)

    Yano, je to jistě jedna z možných cest, která teoreticky funguje skvěle, prakticky se však těžko vždy daří "přesně vymezit pravidla" a dobře "vypracovat zadání".

    (Opačnou cestou jdou agilní metodiky vývoje že..)

    Každopádně, pokud jdete cestou "vše dobře popsat" a pak teprve začít programovat, doporučím do vymezených pravidel sepsat nejen to, co přesně je obsahem zakázky, ale i vše to, co jejím obsahem není.

    Vyhnete se pak pozdějším námitkám typu "ale to je přeci samozřejmé, že" a) součástí dodávky musí být xy, vždyť to dá rozum ne.. b) že tohle bude fungovat tak a tak..

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).