Hlavní navigace

Názor ke článku Reklamace u Alza, je to skutecne tak spatne? od xtmx - Dobrý den, je škoda si číst takové komenty. Alze...

  • 29. 1. 2011 15:10

    xtmx (neregistrovaný)

    Dobrý den,

    je škoda si číst takové komenty. Alze věřím. Zboží jsem tam nakoupil poměrně dost. Naposledy včera. S reklamacemi mám také bohaté zkušenosti, ale řeším je zásadně u výrobce, resp. jejich zastoupení. Např. notebook Dell se zárukou NBD (next business day) je bezkonkurenční věc. U tohoto NB jsem měl už 3 reklamace a naštěstí byly vyřízeny opravdu do druhého pracovního dne, ale řešil jsem to přímo s podporou výrobce DELLu. Doufám, že mi ten NB aspoň chvíli vydrží.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).