Hlavní navigace

Názor ke článku Reklamace u Alza, je to skutecne tak spatne? od Zdenek Jonas - Pane Kováči. Pokud někomu koupím dárek, tak opravdu...

  • 29. 1. 2009 16:13

    Zdenek Jonas (neregistrovaný)

    Pane Kováči. Pokud někomu koupím dárek, tak opravdu klidně leží ve skříni až do vánoc. Vaše dva měsíce nejsou nikde zakotveny v žádném zákoně, vyhlášce nikde.

    Navíc, kontaktoval jsem přímého dovozce těchto zařízení do české republiky firmu: Abacus Electric, s.r.o.

    Velmi, opravdu velmi se podivili tomu, jak ste s námi jednali a nabídli nám, ať jim navigaci pošleme i se špatným dílem a že ho bezproblémů vyreklamují.

    Prostě opakuji, nejste člověk s patřičným vzděláním a kvalifikací na tuto práci, pokud takto jednáte. To co jste napsal do protokolu o reklamaci porušuje snad veškerá pravidla etikety.

    Když už se mi i výhradní dovozce těchto zařízení omluví za vaše chování a přístup k zákazníkům, měli byste se nad sebou opravdu zamyslet.

    S pozdravem
    Ing. Zdeněk Jonáš
    Quality manager

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).