Hlavní navigace

Názor ke článku Reklamace u Alza, je to skutecne tak spatne? od martin - tak ctu diskusi mezi p. Jonasem a p....

  • 1. 2. 2009 18:51

    martin (neregistrovaný)

    tak ctu diskusi mezi p. Jonasem a p. Kovacem a nestacim se divit :-)
    osobne, kdybych otviral balik pocatkem prosince, urcite bych neuzival argumenty tupu zkazenych vanoc? a kdybych neco reklamoval, urcite si neprohlizim (s mikroskopem?) plosky, zda nejsou sedrene? proc to asi p. Jonas delal? :-/ podle popisu udalosti (kdyz uz chcete neco zakamuflovat), se drzte faktu, jinak vas da nekdo opravdu k soudu :-/
    kdyz uz se p. Jonas ohani svoji vysokou skolou (evidentne Vam dala zabrat, ze? :-) mel by jste si davat pozor, co pisete na verejny web. jinak budete za parazita, ktery chce okrast ktere vsechny? firmy kvuli sve (ci nekoho ve Vasi rodine) nesikovnosti. byt na miste f. Alza, zaradim vas na blacklist (maji-li neco takoveho k dispozici).
    co se tyce Alzy, moc casto u nich nekupuji, a proto reklamuji malo (2x za posledni cca 4 roky). k me spokojenosti, i co se tyce casovych lhut. pravdou je (pro p. Jonase), ze reklamace byly opravnene - jednou odesel HDD, podruhe zv. karta. zv. kartu jsem shodou okolnosti reklamoval u p. Kovace (aspon dle cedulky na stole). opravdu profesionalni pristup. ale to je snad samozrejme.
    (pro p. Jonase: ing.) Martin N.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).