Hlavní navigace

Názor ke článku Reklamace u Alza, je to skutecne tak spatne? od Zdenek Jonas - Alzasoft. Nakupoval, ale opravdu prisla doba, kdy bylo...

  • 8. 12. 2008 18:53

    Zdenek Jonas (neregistrovaný)

    Alzasoft. Nakupoval, ale opravdu prisla doba, kdy bylo zbozi nedodano v poradku. Bohuzel to byl darek a vsimli jsme si toho az pri rozbaleni. Jednalo se o rozbity napajeci clen k autonavigaci Evolve. Stoji asi 150 Kc. Natvrdo odmitli reklamovat, jeste byli drzi, ze jsme jim ani nepribalili ten ulomeny kus. (Bohuzel jsme ho nemeli, kdyz uz jsme to dostali bez nej). Takze opravdu varuju, Alza reklamace, fuj!

    Pridavam reakci technika:

    Vážený pane Jonáš,

    já osobně si nemyslím že se jedná o výrobní vadu. U těchto výrobků se to zatím nikdy nestalo. Nicméně pokud vám soudní znalec potvrdí vaši doměnku, tak vám jej vyměníme.

    S pozdravem

    Roman Kováč
    reklamační technik


    Alzasoft a.s.
    Jateční 33a, 170 00 Praha 7 – Holešovice
    Telefon: (+420) 225 340 171
    Fax: (+420) 225 340 190
    E-mail: kovac@alza.cz
    E-shop: www.alza.cz

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).