Hlavní navigace

Články označené nálepkou Reklama na Internetu

Nezbytné nástroje pro online marketing

SEO nástrojů je v dnešní době neskutečné množství a vybrat si ty nejúčinnější je občas problém i pro lidi z oboru. Představím vám ty základní a k ním i chytré nástroje, které v online propagaci určitě užijete. Základní kámen webových stránek: klíčová slova Základem pro vytvoření nového webu je analýza klíčových slova, díky které najdete mezery vaší konkurence a na dané klíčová slova jí můžete přeskočit.
16. 3. 2015 16:51 (aktualizováno) | E-komerce reklama na internetu vyhledávače |

Enhanced Ecommerce - důležité informace pro váš e-shop

Google Analytics Enhanced Ecommerce Za pomocí nástroje Google Analytics Enhanced Ecommerce odhalíte detailní informace o chování vašich zákazníku na e-shopu. Dozvíte se mnoho důležitých informací, jako které produkty zákazníci nejčastěji přidávají do košíku nebo jaký konkrétní produkt se zákazníkovi nejčastěji zobrazil…
2. 3. 2015 11:03 (aktualizováno) | analýzy Google reklama na internetu |

Tvorba screencastu

Videum na internetu se uz neda vyhnout. Z tohoto duvodu, ackoliv s jejich torbou nemam velke zkusenosti, delsi dobu se psychicky pripravuji, ze jednou budu muset vazne zacit. Cela tato veda se pro mne rozdelila na nekolik casti nahravani na videokameru tvorba screencastu prace se zvukem video-editace, vcetne vlozeni video a audio efektu
5. 11. 2010 14:19 (aktualizováno) | Reklama na Internetu Technologie |

Odpověď pro všechny, kteří potřebují "malé a jednoduché" internetové stránky

Nejsem ani designer ani koder, ale znaji me jako „odbornika pres internet“ a tak porad odolavam mnoha laickym dotazum kamaradu a znamych ohledne internetovych stranek. Uz jsem se vymanil instalaci windows a odvirovani pocitacu, ale co se stranek tyce, nevykroutim se tak snadno. Proto jsem se rozhodl sepsat zakladni info, abych ho nemusel opakovat pro kazdeho zvlast.

katalog-cz-firem.cz (podvodník)

Tak tu máme dalšího podvodníka s placeným zápisem do katalogu – katalog-cz-firem.cz. Jistě mnoho z vás také dostalo minimálně jeden jeho e-mail. Podrobněji se tomu věnuje bleskovka na. Internet pro všechny. Tedy nezapomeňte jej nahlásit na Nahlásit na úřad na ochranu osobních údajů. Dále by to chtělo zjistit kdo je provozovatelem daného mobilního čísla ze kterého chtějí posílat placené SMS a pokusit se jej zablokovat (podvodné aktivity bývají zakázané). Ještě něco vás napadá?

Nový fulltext na Seznam.cz spuštěn

Před měsícem Seznam na svém Fulltext blogu oznámil výraznou změnu svého vyhledávacího algoritmu – pro detailní popis si přečtěte odkazovaný článek, když to hodně zjednoduším jde o to, že předtím bylo pro seznam víceméně jedno jestli jste hledali „plastová okna“, „plastové okno“ či „okna plastová“, teď to pro něj roli hraje.

Naše nová korporátní identita (prosím komentáře)

Když jsme loni zakládali Mediacentrum, jednu z prvních věcí, kterou jsme potřebovali byla samozřejmě nějaká korporátní identita, tedy minimálně jejích design část – logo, vizitky, stránky. Vše se dělalo na rychlo, navíc v době, kdy ještě neschválil název naší akciové společnosti (nakonec to úřadům trvalo čtvrt roku, zamítli nám název, protože prý připomíná nějaké eseróčko Mediacenter, takže jsme nakonec MEDIACENTRUM GROUP a.s.).

Lék na nelegální léky na Internetu? Legalizace.

Dnešní článek Nelegální léky po internetu nejsou jen viagry ze spamu je fajn, protože mám příbuzné lékaře a lékárníky, zkusím možná trochu jiný pohled. Osobně nepovažuji formu a místo prodeje za důležité, důležité zamezit problémům, které nekontrolovaný prodej přináší, jako: prodej falešných léků prodej ingrediencí pro výrobu drog prodej legálních léků, které ovšem nejsou vhodné pro daného pacienta (kontraindikace …) riziko předávkování chybějící kontrola lékárníka …

Sháníme investora - Kontakty.cz

Už dlouhou dobu máme rozpracovaný zajímavý projekt na Kontakty.cz – na začátku vše fungovalo krásně, problém je, že náš (částečně zahraniční) investor ustoupil v poslední době z českého trhu. Takže máme krásnou a hodně hodnotnou doménu kontakty.cz, máme do relativních detailů rozpracovaný a hodně vymazlený projekt připravený k realizaci, máme po výběrovém řízení na technického realizátora a po technické analýze … Jenže co s tím, když cesty našeho investora do Čech za poslední rok klesly na minim

Pokročilá analýza webu (s pomocí Google Analytics)

Martin Snížek dnes na Lupě píše o pokročilých nástrojích webové analytiky, které mají pomoci, když přestává stačit Google Analytics. Bohužel je to vzato tak zjednodušeně, že vlastně nesouhlasím s ničím, co je v článku obsaženo a vlastně jsem se tam nedozvěděl vůbec nic o tom, které nástroje existují (kromě dvou) a už vůbec ne co nabízí a proč bych si je měl vybrat. Takže vlastně celé sdělení článku je o tom, jaké jsou fáze projektu webové analytiky (které jsou ovšem stejné i u základní analýzy).