Hlavní navigace

Články označené nálepkou Google Analytics

100% bounce rate a 0:00 strávená doba na webu

Pro nyní aktuální projekt eshopu cíleného na americký trh řeším aktuálně interpretaci statistických dat webové návštěvnosti, která mi poskytuje ke zdrojům a kvalitě návštěvnosti Google Analytics. Musím s politováním říci, že ne vždy najdete v tomto nástroji, určeném pro detailní webové analýzy, vše co potřebujete.
10. 7. 2014 14:42 (aktualizováno) | A/B testování Google Analytics SEO |

Má omluva Úřadu vlády

Možná jste četli lupácký článek Dana Dočekala Úřad vlády hledá „měřiče“ návštěvnosti vlada.cz, přijde o Yahoo Web Analytics, kde popisuje podivné výběrové řízení na nasazení měřícího kódu typu Google Analytics na web vlada.cz. Mě tato zpráva nazdvihla ze židle, zejména pak tato její část: Kolik může Úřad vlády měření a analyzování návštěvnosti www.vlada.cz stát? Michal Kubíček k tomu říká: „Cena se u podobných zakázek může lišit velmi výrazně…
7. 8. 2012 11:29 (aktualizováno) | Dan Dočekal google Google Analytics statistiky |

Pokročilá analýza webu (s pomocí Google Analytics)

Martin Snížek dnes na Lupě píše o pokročilých nástrojích webové analytiky, které mají pomoci, když přestává stačit Google Analytics. Bohužel je to vzato tak zjednodušeně, že vlastně nesouhlasím s ničím, co je v článku obsaženo a vlastně jsem se tam nedozvěděl vůbec nic o tom, které nástroje existují (kromě dvou) a už vůbec ne co nabízí a proč bych si je měl vybrat. Takže vlastně celé sdělení článku je o tom, jaké jsou fáze projektu webové analytiky (které jsou ovšem stejné i u základní analýzy).