Hlavní navigace

Články označené nálepkou analýzy

Enhanced Ecommerce - důležité informace pro váš e-shop

Google Analytics Enhanced Ecommerce Za pomocí nástroje Google Analytics Enhanced Ecommerce odhalíte detailní informace o chování vašich zákazníku na e-shopu. Dozvíte se mnoho důležitých informací, jako které produkty zákazníci nejčastěji přidávají do košíku nebo jaký konkrétní produkt se zákazníkovi nejčastěji zobrazil…
2. 3. 2015 11:03 (aktualizováno) | analýzy Google reklama na internetu |

Pokročilá analýza webu (s pomocí Google Analytics)

Martin Snížek dnes na Lupě píše o pokročilých nástrojích webové analytiky, které mají pomoci, když přestává stačit Google Analytics. Bohužel je to vzato tak zjednodušeně, že vlastně nesouhlasím s ničím, co je v článku obsaženo a vlastně jsem se tam nedozvěděl vůbec nic o tom, které nástroje existují (kromě dvou) a už vůbec ne co nabízí a proč bych si je měl vybrat. Takže vlastně celé sdělení článku je o tom, jaké jsou fáze projektu webové analytiky (které jsou ovšem stejné i u základní analýzy).