Hlavní navigace

JanXaver-reklama

Google Play a neefektivní PPC reklama na něm

Inzerujete klientské PPC reklamy v Google Adwords v tzv. obsahové síti na stránkách aplikace Google Play? Získáváte z ní kvalitní prokliky, dlouhé návštěvy či dokonce konverze? PPC v obsahové síti se musí pravidelně kontrolovat, hlídat – prostě optimalizovat. Jinak to může tzv. úlítnout a začne se mohutně zobrazovat a utrácet na stránkách, které jsou velmi neefektivní, zbytečné a až destrukční pro výkon PPC kampaní.
31. 7. 2015 11:34

Je obsahové SEO lepší než normální SEO?

Obsahové SEO. Za posledních pár let je to dynamický vývoj a posun v SEO. Nemálo klientů z řad menších i větších firem se časem zklamalo v oboru SEO optimalizace. Brání se mu a více a více mu nerozumí. Mohou za to pikolíci v podobě firmiček, které devalvovali obor SEO na Potěmkinovi techniky ve stylu…
18. 7. 2015 10:54 (aktualizováno)

PPC úzce souvisí se SEO

Při schůzce s klientem jsme řešili, že nestačí investovat jen do ppc, ale že kvalita ppc přímo souvisí na kvalitě nastavení seo na stránkách, které jsou cílem reklamních textů ppc. Klient tomu nechtěl věnovat pozornost… Co s tím? Když spravujete ppc tak se musí kontrolovat výsledky, výkon a kupa statistických čísel a údajů. Klienty zajímají především pozice, cena proklik, konverze a celková útrata. Jenže tyto výsledky a jejich kvalita je min…
24. 5. 2015 17:49 (aktualizováno)

Průměrné ceny za PPC reklamy od agentur aneb velký rozptyl

Ceny za správu a vedení PPC reklam na Google i Seznamu jsou mezi konkurencí různé. Od toho vlastně konkurence je. I k nám přicházejí klienti, např. z regionu Prahy, zejména kvůli nižším, tzv. „venkovským“ cenám za služby online marketingu. Ale ceny by měly být nastaveny s nějakým rozumným rozptylem. 
6. 3. 2015 8:27 (aktualizováno) |

PROČ BÝT CERTIFIKOVANOU AGENTUROU SKLIKu?

PPC systém SKLIK od českého prohlížeče/vyhledávače Seznam.cz nabízí možnost získat certifikaci pro PPC agentury a garážníky, kteří klientům spravují PPC reklamy. Uvažujete o certifikaci od Skliku nebo už jí máte? Dovolte mi malý exkurz do historie. Před pár lety mohl vlastnit tzv. neoficiální agenturní účet Skliku jen málokdo. Hodně záleželo na objemech a kontaktech. To do dnes do určité míry nahradil systém sdílených rozpočtů a jiné funkcionality.
19. 1. 2015 10:59

Více jak 60% příjmová závislost online marketingu firmy na jednom klientovi...

Jsme malá firma, která poskytuje služby PPC reklamy a SEO optimalizace. Po pěti tučných letech ve smyslu příjmů a počtu klientů, přichází období tlaku. Tlak je prý pozitivní. Naše spokojenost „tučných posledních pěti let“ měla jednu slabinu a to tu, že jsme byli až v 60% příjmů závislí dlouhodobě na jednom velkém klientovi. Nyní po letech klient mění strategii i subdodavatelské agentury. Klient postupně odchází. Je to byznys, dalo by se říci.
13. 1. 2015 11:15 (aktualizováno) |

Partneři Google v Adsense pro PPC reklamy jsou občas totální odpad. Proč je Google nepenalizuje?

Google obecně a jeho služby mám „rád“ a používám je v nemalé míře. Zbytek tohoto článku bude kritika partnerů Google ve službě Google adsense. Proč to?  Google si o tuto kritiku dlouhodobě koleduje sám. Snaží se být občas prudérní, puritánský a papežsky přísný. Bez problému a bez diskuze vyřadí/zamítne jakýkoli váš web, který chce zobrazovat PPC reklamy Google Adwords, pokud se mu jen maličko něco nelíbí. Odvolat se a dosáhnout zrušení blokace je nadlidský i nadIT výkon.
12. 6. 2014 8:46 (aktualizováno)

Ceny za PPC, SEO a internetovou reklamu v ČR jsou od 800 Kč až do 35.000 Kč měsíčně

Firmy z ČR a SR poptávají služby tzv. SEO optimalizace webu, internetovou reklamu a zviditelnění svých internetových stránek. Je to více a více žádanější služba.  SEO optimalizace pro vyhledávače konkrétních stránek je sada činností a technik k posunutí a udržení webu na první straně vyhledávačů. Přinášíme vám porovnání cen za služby SEO v ČR, přečtěte si více.
7. 6. 2014 10:10 (aktualizováno)

PPC reklamu na Facebooku někteří vykukové nabízejí s garancí prokliků/návštěv až

V PPC reklamách se objevil další vykuk s nabídkou „garantujeme“ Vám počet návštěv a prokliků z Facebooku. Kombinace slibu, garance a ceníku za službu, je mrzkou nabídkou hodnou loupežníka Lotranda, který nevědomky činí a činí… Nemálo stránek mnoha blogů a serverů bylo popsáno o nástrahách  a nebezpečích nabídek všeho druhu na sociální síti facebook.
23. 5. 2014 11:22 (aktualizováno)

Recenze reklamního klipu na křovinořez aneb jak vytvořit "nicmoc"

Přinášíme lehkou recenzi reklamy na křovinořez zn. Stihl. U této recenze nejde o značku, parametry či další komerční cíle. Jde nám o vyhodnocení cílů a efektů tvůrce klipu, který nasadili do světa internetové reklamy v ČR. Byl dynamický, živý a umístěn v horní části homepage webu viz obrázky v článku. Jak tento klip dopadl? 
12. 5. 2014 9:12 (aktualizováno)