Souhlasit se dá s tím, že "stará diskuse" na novinkách byla taková "lidová diskusní hospoda IV. cenové skupiny". Nazývat to žumpou bych se neodvažoval, protože to bylo dílem specifické části uživatelů a lehce bych mohl urazit ty slušné. Stará diskuse měla několik vrstev uživatelů, kteří se mezi sebou za ta léta docela znali a proto to místy připomínalo i chat....Nová diskuse je odfláknutá a nedomyšlená. Redakce novinek jasně dala najevo - nestojíme o vás - maximálně tak o vaše osobní údaje použitelné pro marketing. Ti kdo podlehli a zaregistrovali se, koupili zajíce v pytli! Informační a profesní kvalita je na úrovni bulváru a tomu odpovídali i diskuse. To co tam je nyní NENÍ diskuse, ale jistá forma komentářů. Jak dříve kdosi uvedl: Novinky měli fasádu poškozenou sprayery. Nyní jsou Novinky a jejich "nová diskuse" takový nablýskaný veřejný dům s čistoskvoucí fasádou a mediálními prostitutkami uvnitř... Proto jsem třeba zcela přestal služeb seznamu používat a jejich obchodní zástupkyni, která dnes přišla vnucovat jejich služby naší firmě u kávy vysvětlil, proč k nám již nemá chodit... :o)
Tomáš Kapler, specialista v oblasti internetového marketingu, konzultant v oblasti datových sítí a připojení k internetu
Přečteno 141 924×
Přečteno 83 524×
Přečteno 47 563×
Přečteno 37 575×
Přečteno 31 207×